Re: Ziemia jest płaska - biegun południowy nie istnieje?
: 08 cze 2016, 08:35
A teraz będzie hit i strzał w "10"
W latach 1982-1984 służyłem w Ludowy Wojski Polskim. Wojska Radiotechniczne - radiolokacja.
Są dwa typy radiolokatorów: wysokościomierz i odległościomierz.
Jeden daje szeroka w pionie w wąska w szerokości wiązkę a drugi odwrotnie .
Sygnał jest wysyłany impulsowo i liczy się czas od wysłanie poprzez odbicie i do powrotu.
I cóż tam było ciekawego. Otóż mogłem przełączać sobie zakresy pracy odległości, przy maksymalnym widziałem na wysokościomierzy samoloty nad Paryżem i wtedy leciał w mikrofonu :
001 410 100 czyli że leci na wysokości 100 hektometrów czyli 10000 metrów. Poniżej link do tabel wysokości przelotów trasiaków czyli pasażerskich :
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_level
A tu poniżej link do wysokości zakrzywienia miedzy Wrocławiem i Paryżem ( służyłem w Pietrzykowicach - Rybnica ) przy odległości 1200 km wynosi 28232 m czyli 28 km.
Nawet gdyby przyjąć , że wszystkie latały na 12 km to i tak brakuje 16 km, a ten znacie :
http://www.bestpartner.pl/index.php?d=kkrzywizna2
i powiem , że dział prawidłowo bo wg lansowanych danych przez tych co uznają krzywiznę ziemi to:
1/2 obwodu daje promień czyli po podstawieniu do wzoru, 1/2 z 40075 km czyli 20037 otrzymałem 6360 km co jest bardzo bliskie z podawanym 6371 km dla średniego promienia.
Wróćmy do samolotów nad Paryżem - oko nie widzi ale fala elektromagnetyczna która rozchodzi się prostoliniowo tak, tyle , że z Wrocławia to ta wiązka minęła Paryż na bardzo dużej wysokości.
Tu moje lenistwo bo nie chciało mi sie liczyć z cięciwy i potem z Pitagorasa na jakiej wysokości ale wystarczy odręczny rysunek by wiedzieć , że poszła wysoko.
Jeśli ktoś nie wierzy to proszę wprosić się do jakiejś jednostki radiolokacyjnej i na pewno jakiś życzliwy porucznik to zademonstruje, czasy " ściele tajne/tajno wojenne już minęły "
W latach 1982-1984 służyłem w Ludowy Wojski Polskim. Wojska Radiotechniczne - radiolokacja.
Są dwa typy radiolokatorów: wysokościomierz i odległościomierz.
Jeden daje szeroka w pionie w wąska w szerokości wiązkę a drugi odwrotnie .
Sygnał jest wysyłany impulsowo i liczy się czas od wysłanie poprzez odbicie i do powrotu.
I cóż tam było ciekawego. Otóż mogłem przełączać sobie zakresy pracy odległości, przy maksymalnym widziałem na wysokościomierzy samoloty nad Paryżem i wtedy leciał w mikrofonu :
001 410 100 czyli że leci na wysokości 100 hektometrów czyli 10000 metrów. Poniżej link do tabel wysokości przelotów trasiaków czyli pasażerskich :
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_level
A tu poniżej link do wysokości zakrzywienia miedzy Wrocławiem i Paryżem ( służyłem w Pietrzykowicach - Rybnica ) przy odległości 1200 km wynosi 28232 m czyli 28 km.
Nawet gdyby przyjąć , że wszystkie latały na 12 km to i tak brakuje 16 km, a ten znacie :
http://www.bestpartner.pl/index.php?d=kkrzywizna2
i powiem , że dział prawidłowo bo wg lansowanych danych przez tych co uznają krzywiznę ziemi to:
1/2 obwodu daje promień czyli po podstawieniu do wzoru, 1/2 z 40075 km czyli 20037 otrzymałem 6360 km co jest bardzo bliskie z podawanym 6371 km dla średniego promienia.
Wróćmy do samolotów nad Paryżem - oko nie widzi ale fala elektromagnetyczna która rozchodzi się prostoliniowo tak, tyle , że z Wrocławia to ta wiązka minęła Paryż na bardzo dużej wysokości.
Tu moje lenistwo bo nie chciało mi sie liczyć z cięciwy i potem z Pitagorasa na jakiej wysokości ale wystarczy odręczny rysunek by wiedzieć , że poszła wysoko.
Jeśli ktoś nie wierzy to proszę wprosić się do jakiejś jednostki radiolokacyjnej i na pewno jakiś życzliwy porucznik to zademonstruje, czasy " ściele tajne/tajno wojenne już minęły "