Praca magisterska -alternatywne, ekologiczne życie na wsi

Nie związane z wydarzeniami, kupię-sprzedam, raporty itp.
Vaisnava-Krpa
Posty: 4936
Rejestracja: 23 lis 2006, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Praca magisterska -alternatywne, ekologiczne życie na wsi

Post autor: Vaisnava-Krpa » 11 lut 2007, 11:52

"Jestem studentk? Religioznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Piszę pracę magistersk? pod kierunkiem dr hab.Zbigniewa Paska na temat alternatywnego, ekologicznego życia na wsi. Chciałabym między innymi opisać inspiracje teoretyczne oraz życie wspólnoty krysznaickiej w Czarnowie.

Niestety mam problem z dostępem do ?rimad Bhagavatam. W zwi?zku z tym mam pytanie. Czy istnieje w Krakowie miejsce, w którym mogłabym wypożyczyć te Tomy lub korzystać z Nich? Bardzo proszę o odpowiedĽ."

Nie kojarzę w ?.B. takich opisów, czy ktos mógłby co? polecić?

Awatar użytkownika
Divya
Posty: 258
Rejestracja: 19 sty 2007, 01:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Divya » 28 lut 2007, 07:18

Hare Kryszna

Witaj studentko.