praca mgr, pomoc

Nie związane z wydarzeniami, kupię-sprzedam, raporty itp.
banshee
Posty: 1
Rejestracja: 04 paź 2011, 19:20

praca mgr, pomoc

Post autor: banshee » 13 gru 2011, 11:35

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Jestem Tatiana - studentka 4 roku kulturoznawstwa na UAM w Poznaniu, nie związana z Waszą religią. Od tego roku zaczynamy pisać swoje prace mgr, mój temat to "Hare Krishna jako import kulturowy w Polsce" - interesuję się kulturą Indii, miałam okazję poznać Was na woodstocku, bardzo podoba mi się Wasz światopogląd, stąd temat pracy.
Nie chcę oceniać jak niektórzy magistranci, czy Wasza religia i sposób życia jest zły, czy dobry (zwłaszcza, że sama nie jestem bliżej związana z żadną religią). Chciałabym jednak spojrzeć na Was, Wasze życie, reguły jakimi się w nim kierujecie itp. - od strony kulturowej, kulturotwórczej - ciekawi mnie to w jaki sposób osoby żyjące poza Indiami przekształcają swoje dotychczasowe życie, dopasowują je tak, aby było zgodne z Waszymi wierzeniami itp.
Na początku na pewno muszę trochę poczytać i tego właśnie dotyczy moja prośba - czy moglibyście podpowiedzieć mi pozycje książkowe, które powinnam przeczytać aby zająć się tematem porządnie? Nie chcę robić tego byle jak, chcę nie tylko zdać z dobrą oceną, ale była bym bardzo szczęśliwa wiedząc, że moja praca spodobała się także Wam :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)

Awatar użytkownika
trigi
Posty: 2068
Rejestracja: 09 sie 2011, 13:38
Lokalizacja: UK

Re: praca mgr, pomoc

Post autor: trigi » 13 gru 2011, 14:13

Radziłbym Ci pójść 2torowo, przeprowadzając konwersacje z różnymi osobami i czytanie książek, a jakich to np. Karana lub Ciesielski Krzysztof
Wydawnictwo PURANA
http://purana.com.pl/pl/content/6-kontakt
napewno Ci pomoże, poza tym on jest z pod Wrocławia. W miare niedaleko.
Napewno i tu na forum znajdą sie osoby z wolnym czasem co Ci pomogą. Powodzenia z praca!

Vaisnava-Krpa
Posty: 4936
Rejestracja: 23 lis 2006, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt: