Strona 1 z 1

Tescopol Andrew Simms

: 17 cze 2008, 13:13
autor: albert
Książka co prawda nie wspomina o Krysznie ani słowem, niemniej jest niezmiernie ciekawa i zgodna z duchem społeczno-gospodarczej doktryny wedyjskiej jak sądzę. Pamiętam jak kiedyś biorąc udział w protestach antymarketowych na jednym ze spotkań rzecznik hipermarketu obłudnie przekonywał, że nie ma badań potwierdzających fakt, że hipermarkety niszczą lokalną gospodarkę i na 1 miejsce pracy w hipermarkecie siedmiu traci pracę na rynku lokalnym jak twierdziliśmy. Wtedy opieraliśmy się na badaniach francuskich ( np. odnośnie Carrefour) i z Poznania.
Ta nowa książka z wydawnictwa CKA jest świetną syntezą ukazującą , co hipermarkety, a w szczególności najagresywniejszy z nich, Tesco, czyni ze społecznością lokalną. Dobrze udokumentowana i zaangażowana.
Dostępna wraz z "Farba znaczy krew", w księgarniach.