tilak

Praktyka duchowa a realia życia codziennego. "Wszystko ma pierwotną przyczynę, czyli nasienie. W przypadku każdej koncepcji, programu, planu czy projektu najpierw rozmyśla się nad planem i to nazywane jest bija, czyli nasieniem. Bhakti-lata-bija,czyli nasionko służby oddania stanowią metody, zasady i nakazy, przy pomocy których jesteśmy doskonale szkoleni w służbie oddania. To bhakti-lata-bija otrzymuje się od mistrza duchowego dzięki łasce Kryszny." - Madhya 19.152 Zn.
naturalbeat

tilak

Post autor: naturalbeat » 08 gru 2006, 07:53

lalate kesavam dhyayen
narayanam athodare
vaksah-sthale madhavam tu
govindam kantha-kupake
visnum ca daksine kuksau
bahau ca madhusudanam
trivikramam kandhare tu
vamanam vama-parsvake
stridharam vama-bahau tu
hrsikesam ca kandhare
prsthe tu padma-nabham ca
katyam damodaram nyaset
tat praksalana-toyam tu
vasudeveti mrdhani


czoło - om kesavaya namah
brzuch -om narayanaya namah
pier? -om madhavaya namah
gardło - om govindaya namah
prawy bok - om visnave namah
prawe ramie - om madhusudanaya namah
prawy bark - om trivikramaya namah
lewy bok - om vamanaya namah
lewe ramie - om sridharaya namah
lewy bark - om hrsikesaya namah
góra pleców - om padmanabhaya namah
dół pleców - om damodaraya namah

ODPOWIEDZ