Porady dla Początkującego

Pytania i odpowiedzi na różne tematy, forum dla laików i początkujących. " Nie ma nic bardziej wzniosłego i czystego w tym świecie nad wiedzę transcendentalną." - 04.38. Niewiedza jest przyczyną naszej niewoli, a wiedza jest drogą do wyzwolenia. Wiedza ta jest dojrzałym owocem służby oddania. Kto ją posiadł, ten nie musi już nigdzie szukać spokoju, gdyż raduje się pokojem będącym w nim samym. Innymi słowy, wiedza ta i pokój kulminują w świadomości Kryszny. Jest to ostatnie słowo Bhagavad-gity. -04.38 Zn.
Awatar użytkownika
John
Posty: 511
Rejestracja: 16 maja 2008, 14:09
Lokalizacja: Opolskie

Porady dla Początkującego

Post autor: John » 17 maja 2008, 12:33

Witam Jestem Początkujący w Świadomości i mam kilka pytań.

1. Czy muszę uczęszczać do świątyni jeśli mam bardzo utrudniony dostęp ze względu na odległość. Posiadam większość Książek A.C. Bhaktivedanty Swamiego i Poradnik dla początkujących. Staram się rozwijać sam.

2. Czy znacie jakiegoś wyznawcę z Oklic Opola, Wrocławia ?.

To na początek tyle. Pozdrawiam :D
Hare Krsna Hare Krsna Krsna Krsna Hare Hare Hare Rama Hare Rama
Rama Rama Hare Hare

Vaisnava-Krpa
Posty: 4935
Rejestracja: 23 lis 2006, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Vaisnava-Krpa » 17 maja 2008, 13:28

W Wrocławiu jest światynia:). Ul. Brodzka 157.

W Opolu znam kogoś.

Towarzystwo jest bardzo ważną rzeczą.
Dobrze, zebyś raz na jakiś czas odwiedzał świątynię we Wrocławiu i utrzymywał kontakt choćby internetowy, ale przede wszystkim bezpośredni z innymi wyznawcami. Z kim przestajesz taki się stajesz.
W Opolu mieszka też Bhaka vasa, bardzo uczony bhakta, ale często jest za granicą, szkoli się w wiedzy wedyjskiej. Jak wróci, będzie renomowanym nauczycielem na calą Polskę.

Z jakiej miejscowości jesteś dokładnie?