Praca licencjacka

Pytania i odpowiedzi na różne tematy, forum dla laików i początkujących. " Nie ma nic bardziej wzniosłego i czystego w tym świecie nad wiedzę transcendentalną." - 04.38. Niewiedza jest przyczyną naszej niewoli, a wiedza jest drogą do wyzwolenia. Wiedza ta jest dojrzałym owocem służby oddania. Kto ją posiadł, ten nie musi już nigdzie szukać spokoju, gdyż raduje się pokojem będącym w nim samym. Innymi słowy, wiedza ta i pokój kulminują w świadomości Kryszny. Jest to ostatnie słowo Bhagavad-gity. -04.38 Zn.
Awatar użytkownika
eivkaa
Posty: 7
Rejestracja: 01 kwie 2013, 12:34
Lokalizacja: Poznań

Praca licencjacka

Post autor: eivkaa » 02 kwie 2013, 18:43

Witam!
Uznałam, że ten dział będzie chyba najstosowniejszy do zadania mojej garstki pytań :) Otóż od niedawna zainteresowałam się szeroko rozumianą kulturą indyjską. Aby rozwinąć swoją wiedzę uznałam, że najlepszą motywacją będzie po prostu napisanie pracy licencjackiej zahaczającej o ten właśnie temat. Jestem studentką III roku edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu (dawne ASP). Piszę pracę licencjacką na temat "Wpływ kultury indyjskiej na popkulturę". Forum to zostało mi polecone jako miejsce, w którym na pewno uzyskam ciekawe odpowiedzi na nurtujące mnie pytania bądź braki bibliograficzne/merytoryczne. Jako, że jest to jak na razie jedynie praca licencjacka to temat ten dotykam jedynie w ogólnym zarysie (niestety 40 stron to bardzo mało jak na taki obszerny temat).

To koniec wstępu, może teraz pokrótce opiszę moją koncepcję pracy - jeśli popełniam jakieś rażące błędy merytoryczne proszę mnie poprawić :oops: