Sny

Pytania i odpowiedzi na różne tematy, forum dla laików i początkujących. " Nie ma nic bardziej wzniosłego i czystego w tym świecie nad wiedzę transcendentalną." - 04.38. Niewiedza jest przyczyną naszej niewoli, a wiedza jest drogą do wyzwolenia. Wiedza ta jest dojrzałym owocem służby oddania. Kto ją posiadł, ten nie musi już nigdzie szukać spokoju, gdyż raduje się pokojem będącym w nim samym. Innymi słowy, wiedza ta i pokój kulminują w świadomości Kryszny. Jest to ostatnie słowo Bhagavad-gity. -04.38 Zn.
Awatar użytkownika
Misialina
Posty: 158
Rejestracja: 27 maja 2012, 21:50

Sny

Post autor: Misialina » 11 cze 2012, 22:22

Czy uznaje się odczytywanie snów, ich znaczenie, przepowiednie, misję itp.?
Skąd takie moje pytanie ;) : Ostatnio, od kilku dni śnią mi się nauki mędrców, uczą mnie o Wedach i różnych innych rzeczach... Są jakby Guru, czy przekaźnikiem wiedzy. Dodam, że jestem bardzo początkująca w swych poczynaniach religijnych (dlatego zadaję pytania, bo 'kto pyta nie błądzi' :) ), nigdy nie miałam jeszcze kontaktu z Wielbicielem, a co tu mówić o Guru... ;)
Z tych snów po przebudzeniu nic nie pamiętam, wiem tylko że mi się to śni, a podczas takiego snu jestem jakby w 1/3 świadoma, czuję że rozumiem te nauki i że trafiają do mnie. Wiem tyle, że nie widzę nauczyciela, a sama jestem jakby zawieszona w błękitno-różowawej przestrzenie i spokojnie wsłuchuję się w głos...
Dzisiaj jednak obudziłam się dość gwałtownie i zdołałam zapamiętać ostatnie słowa usłyszane we śnie : " .... Dusza jest wieczna, Dusza jest wieczna"
Czy to ma jakieś znaczenie, czy to tylko wytwory mojej wyobraźni?
bhajahu re mana sri-nanda-nandana-abhaya-charanaravinda re
durlabha manava-janama sat-sange taroho e bhava-sindhu re

Awatar użytkownika
padmak
Posty: 730
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:01
Lokalizacja: Birmingham/Milanówek
Kontakt:

Re: Sny

Post autor: padmak » 12 cze 2012, 00:03