Odchudzanie

Ayur Weda, medycyna, yoga, naturalne metody leczenia. "Naukowcy mogli zrobić postęp w medycynie, ale czy jest jakieś lekarstwo, które pozwoli nam stwierdzić: "Już nie ma więcej chorób?" Czy jest takie lekarstwo? Nie. Na czym więc polega postęp naukowców? Właściwie ilość chorób jedynie wzrasta. Pojawia się tak wiele nowych." - Śrila Prabhupad - Prawda i Piękno rozdz. 29
Vaisnava-Krpa
Posty: 4935
Rejestracja: 23 lis 2006, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Odchudzanie

Post autor: Vaisnava-Krpa » 05 lut 2010, 19:48

Jestem lekarzem - Proszę o umieszczenie w portalu ostrzeżenia dla Vaisnawów - - Europejska Agencja Leków (EMA) zawiesiła dopuszczenie do obrotu na terenie Unii Europejskiej leku na odchudzanie SYBUTARAMINA - znanego jako Meridia, Reduktil, Reduxadae, Zelium, Efibon, Ectiva, Lindaxa, Meissa, Minimacin, Obesan, Sibutral, Sibutril, Siluton, Sitrane, Zelixa - z powodu 18% wzrostu ryzyka zawału serca i udaru mózgu, ze zgonami włącznie po długotrwałym zażywaniu leków. W związku z częstymi zapytaniami bhaktów o ten lek i jego pochodne uważam za stosowne poinformować o istniejącym niebezpieczeństwie dalszego brania leku.

Rasa Rasika Rasi
Oszust zajmuje miejsce nauczyciela. Z tego powodu cały świat jest zdegradowany. Możesz oszukiwać innych mówiąc: "Jestem przebrany za wielbiciela", ale jaki jest twój charakter, twoja prawdziwa wartość? To powinno być ocenione. - Śrila Prabhupada

Awatar użytkownika
Green_lake
Posty: 396
Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:25
Lokalizacja: z jeziora, z zielonego jeziora
Kontakt:

Re: Odchudzanie

Post autor: Green_lake » 06 lut 2010, 08:07