Gotowe Jedzenie

Przepisy, porady kulinarne. "Błędem byłoby jednak sądzić, że wystarczy zostać wegetarianinem, by żyć w zgodzie z prawami natury. Rośliny to także żywe stworzenia. Nie wystarcza też świadomość, że zgodnie z prawem natury jedna żywa istota służy za pokarm innej. Dla człowieka sprawą zasadniczą jest poznanie Najwyższego Pana. Sam ścisły wegetarianizm nie jest jeszcze powodem do dumy. Człowiek musi poświęcić wszystko służbie dla Pana i spożywać tylko resztki pożywienia Mu ofiarowanego. W ten sposób właściwie wywiąże się ze swych obowiązków." - – Sri Isopanisad tekst 1 zn.
Awatar użytkownika
John
Posty: 511
Rejestracja: 16 maja 2008, 14:09
Lokalizacja: Opolskie

Gotowe Jedzenie

Post autor: John » 17 maja 2008, 17:12

Mam pytanie odnośnie jedzenia gotowego do spożycia. Czy można jeść tego typu produkty, wydaje mi się że nie ale jestem początkujący więc proszę o pomoc.
Hare Krsna Hare Krsna Krsna Krsna Hare Hare Hare Rama Hare Rama
Rama Rama Hare Hare

Caturmukha dasa

Post autor: Caturmukha dasa » 17 maja 2008, 22:47

Najlepsze jest takie, które od początku (od zasiania, czy hodowania) doglądane jest z troską i miłością, ale żyjemu tu gdzie żyjemy i w czasach, w których żyjemy, dlatego czasami trzeba używać praktycznego rozsądku.
Ale najlepiej przygotowywać pożywienie z produktów od początku w domu i ofiarować je Panu, bo ostatecznie to Jego łaska.

Awatar użytkownika
John
Posty: 511
Rejestracja: 16 maja 2008, 14:09
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: John » 18 maja 2008, 07:35

Dzięki za odpowiedź czyli Ketchup odpada hehe
Hare Krsna Hare Krsna Krsna Krsna Hare Hare Hare Rama Hare Rama
Rama Rama Hare Hare

Awatar użytkownika
Madhumalati
Posty: 71
Rejestracja: 31 sty 2008, 12:57
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Madhumalati » 13 lip 2008, 22:47

odpada, bo jest z octem i cebulą :)